lunes, 31 de octubre de 2011

Dificultats

Dificultats al treball en grup

6 comentarios:

  1. Estimats, he detectat les següents dificultat a l'hora de desenvolupar la meva tasca al grup i que considero que hauriem de millorar :

    1.- Falta de Corresponsabilidat.
    2.- Falta de Compromís.
    3.- Falta d'ordre per posar-se a treballar.
    4.- En dona la impresió de que soc invisible.

    Grácies

    ResponderEliminar
  2. Trobo que hi ha un problema comunicatiu en el meu cas, que no se si comparteixo amb algú mes. Mai he treballat d'aquesta manera i em trobo 'torpe' i breu en les meves aportacions.

    A més de que les eines que fem servir i la filosofia de treball bibliotecari em son bastant alienes.

    Suposo que serà una cosa que anirem solventant amb dies de treball i constància. Mica en mica.

    ResponderEliminar
  3. Victor, tots estem en aquesta tessitura, peró considero que hem de ficar més interés. No es important que les intervencions seguin curtes si és compensat en contingut.

    ResponderEliminar
  4. Jo estic d'acord amb l'Andres amb el punt sobre l'ordre per posar-nos a treballar. A mi em crea molts dubtes com iniciar la feina ja que no sé mai qui es ta fent que, i si estem duplicant algunes tasques.
    En quant al compromis jo crec que tots si que el tenim pero el fet de ser el primer treball virtual ens crea incertesa i com diu el Victor, jo també em sento "torpe" i moltes vegades incompresa

    ResponderEliminar
  5. Una altra dificultat que em trobu es que probablement he detectat que algu de vosaltres no li agrada prou la meva forma de treballar i puc entendreu. Peró vull que quedi constància de que estic fent un esforç per integrar-me i millorar peró em falta temps per acostumar-me.
    Hem de pensar que som un equip de treball que només fa un mes que ens coneixem virtualment i que això suposa un esforç afegit per a tots.

    ResponderEliminar
  6. Crec que no s'ha questionat la forma de treballar de ningú, al menys mai ha sigut eixa la intenció.
    S'han fet algunes aportacions que ja s'havien fet d'una altra manera.
    Hem d'evitar la duplicitat de treball, doncs reflexa la manca de comunicació i d'enteniment del grup.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.